بمباران مناطق مسکونی جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۲۰ شهید برجای گذاشت.

ادامه جنایات رژیم صهیونیستی / ۲۰ شهید در حمله اشغالگران به جنوب نوار غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی در چند ساعت گذشته به طور گسترده منازل مسکونی فلسطینی های ساکن «خان یونس» در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

در این جنایت، تاکنون ۲۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تلاش برای بیرون آوردن دیگر شهدا و زخمی ها از زیر آوار ادامه دارد.

جنگنده ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی از شهر غزه، منطقه «تل السلطان» در شهر رفح در جنوب و اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

تانک های ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز به صورت محدود وارد منطقه «مقبوله» در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه شدند و توپخانه این رژیم نیز اردوگاه النصیرات را زیر آتش گرفته است.

ارتش رژیم اشغالگر با انتشار اطلاعیه ای، از ساکنان مناطقی از خان یونس و دیرالبلح در مرکز نوار غزه خواست، این مناطق را تخلیه کنند.

رژیم صهیونیستی، علت این درخواست را شلیک موشک از این مناطق به سمت نظامیان اشغالگر اعلام کرده و از آغاز عملیات جدیدی در این مناطق خبر داده است.

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از حمله رژیم اسرائیل، بخش وسیعی از نوار غزه در بحبوحه محاصره فلج‌کننده و انسداد ورود مواد غذایی، آب تمیز و دارو ویران شده است.

وزارت بهداشت غزه روز پنجشنبه در آخرین گزارش خود اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۴۰ هزار و ۵ نفر رسیده است.

براساس این گزارش، شمار زخمی‌ها نیز به ۹۲ هزار و ۴۰۱ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.